Dział administracyjno-księgowy
Funkcjonuje praktycznie od początków pełnoprawnej działalności Stowarzyszenia nazywany w pierwszych latach "księgowością Polarisu", jednak jako samodzielna jednostka organizacyjna założona oficjalnie dopiero w 2004 roku. Nieprzerwanie koordynuje wewnętrzną politykę księgową i przygotowuje niezbędne dokumenty dla zewnętrznego biura rachunkowego oraz rozlicza i nadzoruje finansowo wszystkie projekty dotacyjne od 2001 roku.
Do najważniejszych zadań tego działu można zaliczyć:
-
prowadzenie pełnej księgowości Stowarzyszenia,
-
prowadzenie archiwum korespondencji,
-
zarządzanie dokumentacją rozliczeniową,
-
korespondencję z urzędami i instytutami obrachunkowymi,
-
przygotowanie sprawozdań finansowych,
-
nadzór prawny i finansowy nad realizacją projektów dotacyjnych,
-
inne czynności związane z administracją powierzoną przez Zarząd.
Od początków funkcjonowania działu prace koordynuje jedna osoba zrzeszona w POLARIS-OPP - wolontariuszka.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||
![]() |

02 maja 2010r. w Sopotni Wielkiej odbyło się Walne Zebranie członków Stowarzyszenia POLARIS - OPP. Udział w nim wzięło 10 osób z poczetu naszej organizacji oraz kilkoro zaproszonych gości. Obrady rozpoczęły się krótko po godzinie 12:00 w terminie drugim i trwały wraz z wnioskami własnymi do godziny 18:00. W trakcie tych ponad pięciu godzin dyskusji podjęto szereg istotnych decyzji dotyczących najbliższych działań POLARIS-OPP, których przegląd wraz z załącznikami prezentujemy w poniższym zestawieniu... |
|
